Saturday, February 15, 2014

IBPS Clerk-3 2013-14 Real Time Interview experience of Jaman belwal from Dehradun, B.com Graduate

Here is the interview experience of Jaman Belwal in his own words. 

Dehradun panel 1 
Time: 1pm

entered
sir may i cme in
they said cme in

i said gud afternoon sir
they said gudaftrnoon n said

baithooo manay kaha thanku sir

1p-b.com ky bad kya kiya tum nay koi job ya kch

me -kch ne sir banks ke tayre kra hu or job v ne krta hu..

1p-thk hai chalo bato partnership ky hota hai?
me-replied.

1p-kaha agar eak admi aklay business kra tau usko ky kahatay hai...


me-sir solepriperator ship

1p-gud; or type of business bataoo

me-said sir Hindu undivided family

1p. Gud; or kaha agar eak he admi business suru kray or uskoo or fund ke jarurut ho tau o ky kraga or usko ky business kahatay hai..

me-sir o market mai apna share issue krga or for usko fund melag
p1.ha o tau thk hai lekin usko ky business khtay hai-

me-sir pata ne

p1.usko joint business khatay hai thk hai ok n company act ky hai batao.
me-sir 1956. Mai company act aya tha
p1..ha tau usmai ky ky tha.
me..sir company start krnay ky leay hamay yaha register krna padta hai or company ka name,capital etc..

p1..k n what is memorandom of association
me--replied but he was nt satified
p1-tau article o association ky hhota hai

me-replied by he was nt satisfied.
p1-tau certificate of incorporation ky hota hai.

me..replied

p1-k tau commencement of business ky hota hai.

me....sir ne pata

p2-tumhray marks ktny hai
me..rpld

p2--eak clerk ke kyy ky quality hone chaye o v best quality batoo.

me--good communication skil

p2....ne yae tau normal hai best wale battoo

me....soch raha tha

p2-honesty,accuracy,speed this is the best quality...

p3-chloo sir ky taraf say tau ye best quality hai...
tmhray heshab kaun c best quality hone chye

me.....sir first honesty n accuracy n then speed
. manay kaha sir agar accuracy ne hai tau bekr hai sir jasay ke hum paper mai koi 40 q kra ir uske accuracy ne hai tau o minus ho kr 20 pahuch jaiga n or kaha sir agar koi 30 q kra with accuracy tua usky 30 marks a jayangay

p3.....smiled; kha or tum kaha rahatay hai..

me....sir aj kal tau Dehradun mai hu wasay chamoli gairsain ka huu.

p3 ---ok tau tumnay apda ka certificate q ne bnaya means reservation certificate

me.....sir asay he ne bnaya

lastly they said thk hai jaoo manay kaha thanku sir that was my p.i


Thank you very much Jaman Belwal for sharing your valuable experience which would be helpful to our readers. We wish him Good luck for his interview. Hope he get huge success in the interview and in future also.

No comments:

Post a Comment